Subsidie aanvraag

Uw organisatie

Geachte,
Onze website wordt momenteel gemigreerd naar een nieuw systeem. De startdatum voor de nieuwe locatie zou tussen 25 november et le 15 december moeten liggen.
Momenteel worden de aanvragen voor financiële steun in 2 fasen ingediend. De eerste is deze huidige formulier. De tweede stap bestaat uit een reeks documenten die ons worden toegestuurd:

  1. in PDF-formaat :
    1. de statuten van de vereniging (versie gepubliceerd bij de oprichting en laatste gepubliceerde versie) ;
    2. het laatste activiteitenverslag;
    3. de jaarrekening van de laatste 2 jaar zoals goedgekeurd door uw GA;
    4. twee minimumramingen voor het uit te voeren project waarvoor u financiële steun aanvraagt;
    5. een beschrijving van de vereniging (maximaal één A4-tje)
  2. In JPEG- of PNG-formaat:
    • ten minste 1 foto (vrij van royalty's) ter illustratie van uw activiteiten, in goede kwaliteit (JPEG- of PNG-formaat).

Als u ons al deze documenten voor 25 november kunt bezorgen, nodigen wij u uit om het onderstaande aanvraagformulier voor financiële steun in te vullen.

Anders kunt u ze het beste eerst ophalen en dan pas vanaf 16 december uw aanvraag indienen. Anders wordt uw aanvraag voor financiele steun, niet door het nieuwe systeem herkend en moet u uw aanvraag weer van het begin af aan indienen

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.

Hoofdkantoor adres

Contactpersoon

In welke categorie bevindt uw organisatie zich?

Uw project

Over UFB

We verbinden, selecteren en maken projecten mogelijk. We garanderen dat 100% van de giften de projecten  daadwerkelijk ondersteunen, we bezoeken elk van de projecten ter plaatse.We betalen alleen na voorlegging van de factuur .

Logo UFB